Det var fasligt vad det gick fort.

Så fort det går. Helgen bara försvann... Typ såhär.
 
Lördag f.m, jag och Danne var och gymade medan barnen busade med morfar. 
 
Hem och fixa, flytta om, omorganisera. Tänk att sju lådor leksaker fick plats i EN vacker byrå. Tänk vitt golv och en lurvig matta på det.  Blir bra.
 
Där var lördagen slut. Efter lördagsmys och film, en oväntad vänskap. Hette filmen alltså.
 
Söndag. Jag läser matematiklyftet och förbereder morgondagen innan Danne kommer upp. Barnen myser, äter frukost och leker. Signe leker Barbie och funderar på vad hennes öde är? Och så pussar hon mig hej då med orden "Hej då min pojkvän!" för att därefter stolpa iväg i högklackat i storlek 39.
 
Sedan blir det promenix in i skogen för lite korvgrillning. Blir visst ett abrupt slut då ett av barnen inte kände behovet av att tömma blåsan i tid. Så det kan gå. 
 
 
 
Ja, helgen gick snabbt. En skön helg måste jag säga! Veckan som kommer jobbar Danne e.m/kväll så vi går om varandra en hel del. Och så fyller Signe tre!