Små minikläder på tork

 
När jag var uppe på vinden för att leta efter adventsstjärnorna så hittade jag tre kassar märkta med bebiskläder strlk 50-60, jag har tänkt att det saknades vissa plagg  innan - och ja, det gjorde det uppenbarligen! 
 
Det är en konstig känsla det här med graviditetsveckorna den här gången. Jag är rädd att min trötthet inte försvinner, det måste den ju göra om jag ska orka ta hand om bebisen. Just rädslan för hur det ska gå ha jag lite svårt att hantera, därför förtränger jag att det inte är så lång tid kvar. Malva låg ju bara 22 dagar längre än vad den här har gjort nu...  Jag var ju helt säker på b12 - brist då det hjälpte efter en månad, men nu vet i sjutton. Jag är återigen supertrött, är det hormoner så kanske dom försvinner i samband med att vi får Tigerlilja till oss? Eller är det utmattning/depression. Depression tror jag ju inte då jag inte känner mig ledsen eller har ångest, jag är mer bara fruktansvärt trött. Jag har ju varit helt utmattad, men nu har jag inget behov av att sova tre timmar varje dag som jag haft innan, men vila är galet nödvändigt. Och så har jag väldigt ofta huvudvärk. Ja, den här graviditeten är psykiskt tuff helt enkelt och jag både längtar efter att den snart är över samtidigt som jag är lite rädd då jag inte är riktigt säker på att jag orkar ett år till med "trötthet"... Men att tvätta små minikläder är terapi, det gör det hela mer verkligt❤ Och en annan verklighetsbild är när man ser en bild på hur trångt det är i magen, trots att varje rörelse påminner en om det!
2 kg bebis fördelat på 40 cm. Klart att det är trångt- nu ska lillhen bara fördubbla vikten och växa en decimeter till under veckorna som är kvar;)