Vagntankar

Dunkelidunk, Dunkelidunk i huvudet och tändstickor för att hålla upp ögonen. Nä, blodproverna visade inga brister så jag började att gråta när jag lagt på luren. Hade vart så enkelt att få äta lite extra vitaminer eller andra piller för att få lite mer energi att hushålla med. Jag kände mig lite piggare i helgen, men det tar jag igen med råge den här veckan då jag bara gråter och ligger ner.
 
I måndags åkte vi till stan en sväng faktiskt. Mest för att jag hade tänkt det under helgen. Barnen lämnades hos mina föräldrar så att jag och Danne kunde titta på vagn i lugn och ro. Det blir nog en Brio smile då jag vill kunna ha babyskyddet på vagnchassit, och med Brion kan vi ha det skyddet vi hade till Signe. Vi har funderat på det där med att köpa ny eller begagnad vagn, först kändes det onödigt med ny då vi inte tänker att det blir några fler efter Tigerlilja, men å andra sidan så är det ju bara att sälja vidare denna så får vi ju tillbaka en stor del av summan, och då får vi välja färg och vi har garanti på den om den krånglar.
 
Och förra veckan hade jag sådan tur att jag VANN en ny åkpåse från Vinter and Bloom☺