Telefonsamtalet med stort T.

Gahh, vilken natt! Istället för bröstet i munnen som jag haft på mina andra små bejbs har jag inatt haft flaskan i munnen på den där sista lilla bejbisen som blivit snorig och tyckte då att det ända rätta var att få äta hela tiden. 
Mannen han var ute och festade inatt, det var han SÅ värd! Tjejerna sov hos mormor och morfar. Jag skickade ett litet mess imorse för att kolla hur natten varit för mina föräldrar och fick ett samtal om att tjejerna ville sova en natt till! Förstår ni vad detta innebär? Att jag kommer att få sova själv!!! Danne får ta Abbe och jag ska gosa ner mig helt alena under den där trädkojan!  Så jäkla mysigt det ska bli, så helande för mitt urtrötta jag😊 Det innebär också att jag och Danne är enbarnspäron till en liten bebis idag- hur lyxigt?! 
 
 
Och äntligen har vi fått klartecken till sex veckors ledighet för Malva, så idag bokas nästa års Thailandbiljetter!!! Tänk 45 dagar med det här❤