"Abbe"

Det här med liten sjukling, det är inte så dumt iallafall. Visst, en av oss blir låst med honom väldigt mycket, och det har blivit jag då det sågas golv och borras gigantiska hål och det ska bultas igen och allmänt sådant därn't som Danne blivit duktig på som jag inte kan ett skvatt om. Så jag hänger med Abbe jag. Vi kramas och pussas och skrattar och tränar på att säga  "Abbe". Vilket går med bravur! 
 
I vanliga fall är han iväg mycket på upptäcksfärd, nu myser han in sig i min famn istället. Klappar min axel med sin tjocka lilla hand, ger mig långa, snoriga pussar med öppen mun- sådana där'a som bara en förälder uppskattar😉
 
Jag passar på att njuta, instängda på altanen eller något av tjejernas rum då det låter som en byggarbetsplats just nu. Precis i detta nuet har jag en sovandes liten plutt på magen liggandes i våran härliga "svävande säng" på altanen! Kärleken. 
 
Min yngsta lilla kärlek och jag❤