Teamwork

 
Har en liten snorig, hes och ytterst ynklig liten kille att ta hand om. D får slita med upprivning av golv medans vi har rivit tapeter och slipat väggar omvartannat. Igår fick jag en snilleblixt vad gäller väggar.
 
Uppbyggnad av dom alltså, men då det drog med sig flytt av kamin tyckte inte min man att det var så bra... Men vi hade fått ett större tv-rum och två nya rum men också ett väldigt mycket mindre kök. Som planen ser ut nu så kommer vi att mista arbetsrummet; och med en egenföretagare och en lärare i familjen så är ju det ändå ett ganska viktigt rum... 
 
Men jaja, vi får lösa det på något annat sätt! Och så började jag tveka på tapet VS färg. Jag har ju tänkt Vårblomma av Josef Frank men så började jag influeras av en målad vägg i olivgrönt istället. Men nu har jag bestämt mig för att jag beställer tapeten i allafall. Jag gillar ju färg och ja, jag får bestämma hur vi ska ha det hemma. Danne är inköpare, byggare och tapetseraren och jag är inredaren och målaren.
 
Teamwork! 
Olivgrönt får det bli i lilla rummet som ska byggas! 
 
Men läget nu... Gamla golvet och väggfärgen kom fram igen!
Känns som -09 när vi flyttade in😉