Kärlek, bacellusker och bristen på antistressfys

Lilla älskade vän. Våran lilla buse. Tänk att ens hjärta kan svälla över av så mycket kärlek, ännu en gång. Att få hänga med Abbe dagarna i ända är fantastiskt, bus, skratt och gos❤
 
Idag är Signe på förskolan, måndagen flyttades till fredagen. Det är inte många förskoledagar kvar nu innan hon går på vinterlov, känns onödigt att dra hem förkylningar innan Thailand så när det är jullov så är hon ledig till andra veckan i mars! 
 
Vi har vart galet mycket förkylda och sjuka den här hösten. Vi som i vanliga fall ytterst sällan brukar ha det så... Jag som rivstartade min träning med att vara på gymet i snitt fyra dagar/vecka i fem veckor har fått till ett besök  där på 18 dagar. Men snart hoppas jag på en vändning! Den här veckan har jag mjukstartat med en timmes promenad varje dag iallafall vilket känns som ett plus i kanten! 
 
Och för övrigt, det väntas en helg som Danne är ledig och jag är hemma! Jag och tjejerna ska baka pepparkakshus och så ska vi boka sista veckan på resan med då min man inte kan koppla av annars😉