Konsten med en julegran..

 
Malva och Signe klädde granen medan Abbe klädde av den. Kontentan blev att de till slut stod på stolar och hängde diverse krimkrams över en viss höjd....
 
 
 
Efter att jag hade skrattat gott över hur det blev så tog jag beslutet att dela upp kulor och glitter och sprida ut dom på en jämn nivå. Med detta inföll även detta hemska "klappa fint" och när inte det funkade så kom det lite mer stränga "NEJ!" på tal här hemma. 
 
 
Men nu står granen så grön och grann i stugan och lilleman (tar i trä!!) låter krimset vara!
 
Annars, jag sov elva timmar inatt. Kände mig helt slut igår men jag var snabbtänkt och stack till gymmet de 50 minutrarna som det blev ett glapp här hemma mellan tandläkarbesök/storhandling/dansavslutning. Idag har jag ägnat dagen till att putsa fönster och dammsuga...
 
 
Det där att passa på ni vet. Det är svårt när man är trött och det är en hel del måsten att göra. En trevligare, eller iallafall bekvämare, sysselsättning när lilleman sover är att titta på "Skam" på svt play. Jag sträckser den serien just nu och jag bara älskar den!