Vintergrill

Hemma hos oss blir det lätt att vi vänder på dygnet efter några dagars ledighet. Jag och Signe är väl de enda som får krupp på det och blir lite rastlösa av känslan att vi missar dagen. Så när det sedvanliga morgontv-bråket drog igång mellan systrarna så stängdes tv:n av och jag bestämde hurtigt "att idag ska vi ut i skogen och grilla korv!"
 
Vi fick med oss mamma och min lillebror och hans tjej som är kvar här sedan jul, så väskorna packades med varm O'boy, korv, bananer och choklad och sedan åkte vi till skogen för att gå en bit till en liten sjö där vi antog att solen skulle nå en stund till iallafall.
 
Abbe somnade i bilen och som den enkla unge han är så kunde vi lyfta över honom i bärstolen där han sov vidare åtminstone en stund.
 
 
 
Nu åker lillebror och hans tjej hem till Landskrona igen, där jag har båda mina brorsor, och nästa gång vi ses är i Thailand! Så cool känsla! Dom har bokat ett rum "på andra sidan gatan" där vi bokat vårat hus, om vi nu har fått till det rätt😉