Vårsolen!

Fantastisk! Hänger på altanen med en kopp kaffe och choklad medan Abbe sover i vagnen och barnen och deras kompisar leker på trädgården. Danne han kör på med företaget efter sin natthelg- renovering i fastigheterna som gäller nu ett tag. Jag och Signe tog en barnvagnspromenad till skolan  innan för att lämna tillbaka nycklarna som jag visst glömt bort att lämna när jag slutade. Även min dator står kvar i klassrummet... Det blev ju inget riktigt avslut så allt sådant där kom i skymundan under hösten/vintern. Men nu så, bättre sent än aldrig😉  Helgen var galet skön; tjejerna lämnade jag hos mina föräldrar på fredag eftermiddag för att sedan ta en promenad innan jag slog mig ner i soffan med en sovandes bebis, godis, popcorn och Pepsi max.  Njöt av lugnet, var upp lite för länge och fick en riktig matar/kräknatt efter det. Lördagen blev en lugn förmiddag för att sedan ta en långpromenad med en kompis och avsluta den med mat framför film med Danne innan han for till jobbet.  Så himla skönt och annorlunda med bara en bebis att ta hand om! Tänk att man hade det så en gång i tiden- och ändå hade man fullt upp - tur att man får dom en och en 😉
 
 
Summa summarum, jag hade alltså en riktigt mysig helg, jag hämtade hem barnen igen på söndag eftermiddag och bjöds då på söndagsmat innan vi åkte hem. 
 
Och just nu, tänk att det snart är vår på riktigt! Januari och februari försvann i ett nafs!