v. 39

 
Idag går jag in i v. 39 och vi har nog bara vagnen kvar att hämta?! Och så bilen i Malmö då, om den blir okejad idag av min storebror som skulle ta en titt på den då han bor i Skåneland.  Men annars är BB - väskan packad med små bebiskläder och diverse sköna kläder till mig, vaggan är nytvättad och babynestet är färdigt - bara att hämta hos hon som har sytt det. Magen spänner och rygg och fogar värker. Och så har jag har en sluttid vilket ju är lyxigt värre i detta tillstånd! 
 
Idag var det en tidig morgon då skolan börjar för Malva. Det var en glad skoltjej som jag släppte av, en med väskan packad med gympakläder och hjälm och stjärtlapp till rasterna. Och att få börja vårterminen med kul-i-huset kunde ju inte bli bättre! Jag och Signe åkte hem för att äta frukost och räkna alla hennes vänner som ska vara med i hennes "kompis-klubb" minsann:)
 
Det blir en lugn dag här, jag hoppas på att sova i eftermiddag när Danne tar med sig tjejerna till badhuset. Jag har sovit riktigt illa och på tok för få timmar senaste nätterna så jag känner mig nästan sjuk med huvudvärk och illamående. Danne jobbar hela helgen så jag måste se till att det blir en mysig helg, en lugn sådan med mycket lek ute i snön. Utan mamman;) 
 
 
#1 - - joanna- Föreläsare och journalist med autism:

så spännande:)

#2 - - Embla Sofia - Mamma, fotograf, DIY:

Vi är beräknade typ samtidigt! Gick in i v. 39 igår :) Hur känns det? :)

#3 - - Emmelie -Mamma till två, ssk-student och kär.:

Men åh vad kul att det är så nära, hoppas lillen kommer i tid =)

Svar: Ja, känns fantastiskt ☺
Josefine