Fullerullirullrull

Det blev paus. Här alltså, för "här" drog vi igång projekt uterum fast att vi skulle skippa allt sådant på semestern. Så denna regniga vecka har vi slipat och målat, sågat och hamrat, samtidigt som vi utnyttjat kvällarna till annat. När det har varit Dannes sovmorgnar har jag passat på att träna: två cirkelpass, ett tabatapass och en löprunda på 5.5 km. Jag har sett "Livet efter dig " på bio, mycket bra gråtfilm att se tillsammans ett gäng tjejer. Vi har åkt båt och hängt vid Stråken, vart på middag hos goda vänner och idag har vi byggt klart ett bord intill poolen. Jag tänker mig att jag ska ställa en vacker paraplydrink där när jag badar; men skulle tro att det mest blir saftglas och solskyddsfaktor 50. 
 
Imon packar vi väskorna för att åka till mina brorsor med familjer i Landskrona, på onsdag ska vi följa med storebror kapten när han kör färjan till Danmark. Tjejerna är eld och lågor! 
 
 
Abbe är sex månader idag. Har tänkt tillbaka mycket på förlossning och den första tiden. Tänk så snabbt det har gått men ändå känns det som en evigheter sedan... Livet med bebis i ett nötskal.