Bildbombar sommarfeeling

Midsommar. Vädret var ju på topp och på en idyllisk trädgård intill en sjö så kan ni ju själva lista ut hur galet mysigt det blev! Vi träffades vid 13 och kom hem senare än vad tanken var då Danne började sitt trettontimmar-pass ganska tidigt dagen därpå. Det är sällan midsommarvädret visar sig från just midsommarvädersidan, men i år gjorde den det och man kan ju konstatera att nog alla tyckte att det var den bästa midsommaren på länge! När vi kom hade värdfamiljen dukat upp långbord på trädgården, gjort en safthörna och ett drinkbord, pompoms hängde på altanen och gungor svängde i trädgården. Solen sken, sjön glittrade och det var så idylliskt det bara kan bli!
 
Bilderna får tala sitt klara språk hur lunch, tårta på stranden, femkamp och kvällen såg ut! 
 
 
 
 
 
 
 
Jag brukar ju fota för det mesta, men inser att det är galet kul med lite film från ens liv. Filmar barnen gör jag mycket men nu tänker jag att jag ska börja filma även från livet i stort! Så här kommer det en minut från mellanspelet från femkamp till grillafton!  
 
Danne jobbar sin sista helg nu innan semestern så igår hängde jag och barnen på altanen hela dagen, badade, grillade och käkade jordgubbar och popcorn. Mysigt värre! 
 
 
Nu är tjejerna iväg med mina föräldrar, dom blev upphämtade med cabben för att åka och luncha i Falköping tillsammans. Överraskning delux!