Slingor och t-shirtar

En dag på stan. Frisörbesöket som var inplanerat igår flyttades till idag. Det passade ju fint då vi hade en febrig bebis att ta hand om. 2-årig bröllopsdag hade vi också. Firandet blev på Björkhaga medan tjejerna var och åt pizza med farmor. 
 
 
Men idag, fortfarande hängig bebis som pappan fick ta hand om. Själv fick jag ljusa slingor och lite mer uppklippt än innan. Jag är ju en hästsvanstjej så jag vill ha en snygg tofs har jag kommit fram till... Därefter fick det bli lite shopping av nya träningskläder. För visst blir  det lättare att träna då😘
 
 
Men bebiskläder alltså. Finns ju inget roligare att köpa! Var egentligen på jakt efter en tröja/kofta med knappar. En enkel i bomull. Men det fanns ingen på vare sig kappahl, lindex eller h&m så det fick en långärmad turkos tröja med cirkusmotiv på från Lindex. Fler affärer hann  jag inte då jag skulle träffa systeryster som är hemma på besök.
 
Koftjakten får fortsätta för det kan hända att jag fick ett tuppjuck förra veckan och beställde åtta T-shirtar från Zarah till lilleman... I Sverige är det ju dessvärre inte t-shirtväder så ofta så en kofta kan ju var bra.  
 
 
Ikväll har vi pyjamasparty här. Alltså barnen. Hemmagjord pizza och nu popcorn och film i lekstugan. Malvas kompis stannar över natt medan Signes lilla vän ska följas hem.
 
De är minst sagt kalashöga de där fyra. Flamsar och tramsar runt som bara den. Sommarlov.