pyjamasparty

Godnatt söstra min❤ 
Storasyster har läst saga och sjungt godnattvisa, följt med mörkrädd lillasyster på toaletten innan dom slocknade vid kvart över nio.
 
Danne jobbar natt och S kan inte sova själv, så storasyster fick steppa in som sovkompis då Lillebror bökar ganska mycket nattetid nu efter sjukan, så jag höll tummarna för att S inte skulle väcka M supertidigt nu på morgonen... Men det kändes ändå som bästa lösningen för att inte Signe skulle väckas av Abbe mitt i natten när han skulle äta ett av alla sina småmål😩 
 
 Men strax efter 06 kom Signe insmygandes till mig och lilla sprattelmannen som mycket riktigt redan vaknat! Så det gick ju över förväntan det här☺
 
Och jag inser att vi nu kommer att bli en familj som tar natt tidigt för att klara dessa nätter och tidiga morgnar!
 
Inatt sover tjejerna hos farmor och jag och lilleman roddar natten själva! Men först lite påskäggsletning i trädgården och äggfrukost, påskafton som det ju är💛