Stabilt.

Det är lite galet, men den här lillkillen saknar mest bara lite mer styrka i ryggen för att kunna sitta ordentligt! Det var Malva som upptäckte det igårkväll, mest på kul då jag sa att han är på tok för liten för det! Men icke,  han sitter ganska länge innan han faller... 
Galenskap
 
3,5 månad 
 
Danne - stackar'n han gräver och gräver medan jag och lilleman hänger på altanen. Jag är så snorförkyld så att jag tappat smaklökarna någon annanstans,  men då vädret ju är toppen och det är långledigt fick jag ett galet sug efter grillat/pizza och en cider i solnedgången med la familia. Eller helst av allt bland 20 andra människor som en hyllning till den kommande sommaren! Men istället kommer jag nog att somna klockan nio i soffa tror jag då jag är allt annat än pigg...
 
Altanpolar'n,  systrarna ville helst bada i vattenspridaren. Men det fick dom icke.
 
Imorgon är det tio årsedan jag och Danne blev tillsammans! Då hängde vi på piren, drack oss fulla och hånglade utanför toaletten. Same same but different😜