Halloween!

Jag har kommit in i ett lugn. Är otroligt trött men trotsar den känslan med 3-4 gymbesök varje vecka. Ont ska med ont bedrivas. Om det nu går? Inatt sov jag tio timmar och är fortfarande må-illa-trött. Men jag tänder ljus och kör på.
 
Ikväll väntas det gäster så vi städar och ska laga mat. Med Abbe på höften då han hela tiden ska vara med, annars får vi minsann höra det genom gnäll-maraton. Igår däremot var han helnöjd. Vi var på halloween-partaj så han kröp runt och sträckte upp armarna till alla män som glatt bar omkring på denna lille pojke som just älskar män! Inte ett pip hördes på hela kvällen tror jag, sedan somnade både han och Signe hos mig i soffan någon timme innan vi åkte hem. 
 
I år blev det inte så mycket utklädnad för min del då jag tänkte att Abbe kanske skulle bli rädd. Så han fick fyra extraben på ryggen till att vara spindel och jag fick vara hans nät! Danne han kom senare då han jobbade till kvällen. Tjejerna har valt sminkning och utstyrsel helt själva! 
#1 - - Vickanli:

Hahaha,jag fullkomligt ÄLSKAR Signes min på bilden, en perfekt död ballerina. ❤😁

Svar: Haha, det gäller att gå in för sin stora uppgift😂😋😋
Josefine