Tillbringar helgen inomhus

Vi karantänar oss, skulle tro att det är det säkra före det osäkra då hon som kräktes i fredags hade ätit väldigt lite mat men desto mera godis i en väldans fart... Det har iallafall hållt sig till den gången det hände. Danne jobbar och vi andra ålar oss runt i pyjamas. Regnet gör att det hela inte känns alltför dåligt.
Den där sommaraltanen ser mer och mer deppig ut
 
Abbe slog till på sin andra hela natt på nio månader. Får se när det händer igen?! Jag har blivit kallad "väldens elakaste mamma" av både stor och mellan. Säkert av liten med om han hade kunnat prata. Den ena gången var när jag borstade det långa håret och den andra gången när jag dammsög och lyssnade på musik och tv:n inte hördes mer. Svåra bekymmer i ung ålder.
 
Idag har jag iallafall träningskläder på mig, får se om jag kommer tillskott antingen med ett gymbesök eller ett hemmapass? Den här veckan har jag fått till två gymbesök, ett hemmapass och ett combat pass i grupp. Känns helbra-och jag känner att jag vill svettas idag med!