Tidig kväll!

Nu blir det bingen för mig! Alla barnen sover sedan en stund tillbaka och Danne gick iväg på kräftskiva till kollegor. Jag är slut som artist och imorgon ska jag bara hänga hemma med min prinskorv! Det blir lätt att jag kör på i 110 när S är på förskolan och M i skolan, men imorgon behöver jag ta igen mig den stunden (tänker jag nu iallafall). Jag pallar inte med att ta alla Abbe-nätter som det blir när Danne jobbar dag, men nu har jag haft fyra nätter och jag ser dåligt och mår illa.  Tack och lov för att inte alla dagar är såhär. Sista natten sedan är han Dannes i två. Min räddning i bebisbubblan. 
 
 
Ikväll skjutsade jag hem M från scouterna på hennes cykel, vingligt men kul 🙈 Jag mötte upp henne efter att ha varit på föräldramöte, men jag gick ifrån lite tidigare när rektor och skolhälsoteamet skulle presentera sig då jag kände att den informationen kan jag in och utan. I vanliga fall är det  D som brukar få gå på sådant där'nt då jag ju har mina egna möten med precis samma info på, känns som att jag kan det där... Men i år när jag är hemma fick jag vara representant från våran familj! 
 
Men nu, tack och bock från mig!