Vi tycker olika

Klockan är strax efter 06 och det är jag och två morgonpigga filurer. Den ena hon sov bort sin feber igår strax efter lunch och den andra han har bulldoggkinder och hängtuttar. S sover som vanligt bara några yttepyttetimmar för att sedan vara i full gång. Hon var likadan som bebis. Några 20- minutrare under dagen för att sedan ta åtta timmar natt. Nu är det nio timmar natt som gäller.  
 
Jippi hurray.
 
Bulldogkinderna han skulle sova med sin pappa då mamman ju känner sig äckeltrött hela tiden. Men efter att ha försökt att hitta mig stup i kvarten blev han vansinning, så jag hämtade in honom till mig ändå... Han blev tyst och låg och klappade och gosade in sig hos mig någon timme. Jag tog då för givet, hur jag nu kunde göra det då det aldrig hänt innan, att han skulle sova en timme längre. Men nä. 06.15 kom S och berättade att hon var törstig och då tyckte även lilleman att det var bra att vakna! Igen.