Familjen växer

Ibland är det skönt när himlen är grå.
 
Och inte en endaste unge har knackat på dörren, vi har alltså bara haft våra tre här hemma. Så mysigt så. På förmiddagen åkte vi till vischan utanför Tidaholm, där gosade vi lite med små lena hårbollar som ska flytta hem till oss om tre veckor! Annars har vi bara hängt hemma idag, bara vi fem❤
Här är Snöboll och Tussan i egna höga personer🐇🐇 Det är två systrar som är Lejonhuvade dvärgvädurkaniner. De andra två systrarna är av homosapiensliknande ras. 
 
Så nu googlar jag kaninburar för att få inspiration till bygge. Tänker mig en hyfsat stor bur till dom så att dom kan skutta, hoppa och ha det bra i sitt hus!
 
Danne undrar dock hur verkligheten kommer att se ut då ha kallar mig för "slarvig" när jag bygger. Att jag liksom bygger allt med ögonmått istället för med vinkelhake och sådana där andra hjälpmedel... 
 
Påskplanerna fick ändras på grund av sjukdom, så inget bebisgos alltså... Det är minsann lite jobbigt att ha en systerbebis på avstånd, han ser dessutom ut som Signe som bebis  så han känns ju liksom igen inuti min kropp!