För livet kom emellan igårkväll.

Fotokursen igår var jättebra. Jag lärde mig så mycket om kameran, hur den fungerar och är uppbyggd! Det kommer bilder senare när jag hunnit gå igenom dom och fört över till datorn. Men Nadja som hade kursen har redan hunnit lägga upp lite foton! 
 
Foton: Nadja Lindberg. 
Visst är dom fantastiska!!!!
 
 
Jag var galet slut när jag kom hem igårkväll men när man hittat gnetter i barnens långa hår när det skulle flätas innan fotograferingen så var det liksom bara att börja kamma. Och kamma. Och lusschamponera. Och kamma igen. Pjuh. Den ena var arg på mig och jag som var lika trött som hon blev sur som ättika.
 
Så att gå igenom mina foton hanns helt enkelt inte med. Övertrött sedan så tog det låång tid att somna då min hjärna liksom inte stänger av så lätt. Mina tankar flög. Räckte det med en fyra timmar lång kurs för att få min hjärna i spinn? För att jag skulle bli gråt-trött? Hoppas att det bara var en tillfällighet i och med att jag redan är väldigt trött...
 
Jag som fört in en väckarklocka i mitt liv, då mobilen ska lämnas i köket när jag ska sova, misslyckades att sätta igång larmet när jag ställde den igår så det blev bråttom imorse... Stackars Malva tog det dock bra och på de tjugo minutrarna vi hade på oss så var hon redo att cykla iväg när kompisen kom förbi! 
 
Idag ska jag och Signe förbi förskolan och hämta lite grejer där. Får se om jag kan släpa iväg mig till träningen sedan innan Danne drar till jobbet? Kvällsvecka väntar.