Hjärntrötthet

Jag fattar inte, jag är så jäkla trött! Hela veckan har jag sovit 9-10 timmar, men inte är jag piggare för det. Jag trotsar tröttheten med att träna. Det har ju fungerat tidigare. Just att finna motivationen till att träna känns svårt, men i och med att jag vet att jag kännet mig piggare efter så stålsätter jag hjärnan och bara gör det! 
 
 
Idag ska jag på fotokurs vilket ska bli roligt! Jag vill lära mig mer om ljusinsläpp och inställningar. Första två timmarna är teori och de sista är praktiskt, man fick ha med sig egna modeller så Danne får komma med tjejerna. Abbe känns lite för snabb för att jag ska kunna koncentrera mig just nu😉 Men det ska bli kul! 
 
Påsklovsveckan har varit full rulle, men även tid som vi faktiskt har hängt här hemma, bara vi. Spelat kort, sett på film och bara varit. Staketet som ska byggas på baksidan har det inte hänt något med. Vi får nog tacka det kalla vädret för att vi bara har hängt här inne våran oplanerade tid. Det har varit välbehövligt! 
 
Nu är det frukost då Signe är hungrig! Malva sover hos sin farmor med sin kusin. Hon som just nu sover över stup i kvarten!