I did it!

✔ hemmaträning              ✔gymmet
 
Jag har liksom kommit ifrån det. Jag hade lusten till träning när jag kom hem, men så räckte det med ett uppehåll pga muskelsträckningen i ryggen. Den här veckan har jag behövt träna för att må bra så jag har tvingat mig till det- ett besök på gymmet och en hemmaträning. Jag har även gått milen men det känns inte som "träning" i den bemärkelsen, men att röra på kroppen är ju bra det med! Ett pass till den här veckan så har jag iallafall fått in tre pass styrka/kondition. 
 
Det gäller att komma över tröskeln, så att jag kommer till känslan att vilja! Det kan jag, och det är en härlig energifull känsla! 
#1 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★:

Åh låter skönt :)

Svar: Det ÄR det. Trodde aldrig att jag skulle känna sådan skillnad!
Josefine