Lugnet

Följer Malva till bussen
 
Sommarkänslan. Lediga dagar och soliga dagar. Jag tränar på att ta den lugnt; utan podcasts och stora planer. Tysthet och total närvaro med barnen. picknickar och poolbadar, läser böcker och hoppar studsmatta. Jag är ju som sagt väldigt trött igen så jag behöver hitta något sätt att piggna till. Jag har börjat med konditionsträning,  jag tvingar mig själv till att träna för orken finns absolut inte där för det. Jag har planerat in det i kalendern helt enkelt. Sedan jobbar jag med att ha tysthet runt omkring mig, så mycket det går i familjelivet. Men ett sätt är att inte lyssna på podcasts så fort det blir lite tid över här hemma, ta en promenad i tysthet och somna i tysthet. 
 
Malva har sovit över på lägret inatt och vi andra köpte thaimat och tog med oss till stranden igår eftermiddag när D slutat jobbet. Jag och Signe badade och Abbe jagade "anka", han är nämligen en badkruka i kallt sjövatten så han nöjer sig med att gå i kanten. Smart lillkille. 
 
 
 
Nu bli det frukost på altanen med Abbe och Signe! 
#1 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Som jag känner igen mig i detta. Jag ska skriva in mig på gym med, tror det är viktigt nu när man kommer jobba mera. Att ta hand om sig själv, speciellt när man befunnit sig där. Är också så himla trött :/

Svar: Jag tycker att det ger resultat så testa det! Kondition med riktigt flås i 45 min tror jag att Anders Hansen brukar säga så jag börjar alltod med det👣
Josefine