Full rulle och framtidskänslor

Vi hade en sådan där sommar framför oss utan så värst mycket planer, men ändå känns det som att vi gjort mer än på länge. Så nu längtar den här hemmaräven efter lite kravlöst hemmahäng! Det är ju bara roligheter och egna påhitt, men det förhindrar ju inte att man blir trött som trebarnsmamma! Danne kör tjejerna till deras farmor, dom ska sova över, medan jag har satt Abbe framför Nicke Nyfiken. Nu får det bli några dagar hemma så att vi hinner vila upp lite igen...
 
För den här veckan har det hunnits med både Jönköpingshäng tillsammans med V; en sådan där dag med lunch och shopping utan man och barn. En riktig tjejdag! Sedan avslutade vi den med grill tillsammans med hela familjerna så det jämnade ut sig.
 
Igår körde vi tur och retur till Falkenberg; heldag på stranden där vi satt kvar tills kvällsmaten var intagen innan vi drog hem igen. En fantastisk dag för en havsälskande person❤ 
 
 
Idag packade vi badväskan igen och tåg med båten till Baskarp/Vättern där vi hängde med mina föräldrar och Dannes ena brorsa och mamma, men det var lite väl blåsigt för att ens doppa sig.
 
 
Ja, alltså tre av fyra dagar, och det pallar jag inte riktigt märker jag😫Jag har tänkt mycket på framtiden det sista, det blir väl automatiskt så när man känner att ens lille bebi börjar bli ett litet barn. Och han är ju vår sista lillplutt❤ Så, när vi helt plötsligt inte har en graviditet till att planera in börjar mina tankar om framtiden att snurra. Och inte så mycket "vad vill jag nu?" utan mer "vad känner jag nu?". Jag har ju velat ha en bebis sedan jag var 15, men nu känner jag att det ska bli skönt att veta att det börjar en annan era i våra liv. Att vi hädanefter kommer att ha tre barn och ingen graviditet/ vakennätter/extrem trötthet framför oss. Att vi kan planera mer "äventyrs-semestrar", att vi blir "friare", både som par men även som individer. Visst har vi några småbarnsår kvar, men av erfarenhet går det ju snabbt! Både sorgligt men som sagt, skönt. Det trodde jag inte att jag skulle tycka!
 
Men tre fantastiska barn, det är inte illa pinkat😘
 
 
#1 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Så fint det låter :). Härligt och mysigt :)

Svar: Ja, vi har haft det superhärlig 😊
Josefine