Godmorgon söndag

 
Söndagmorgon.
 
Den här veckan har varit galet lång! Stackars dom som har kronisk värk! Nu är min rygg redan mycket bättre så jag märker ju att det går åt rätt håll vilket genast gör att livet känns roligare igen. Inte visste jag att muskler kunde gå sönder. Jag anar att det beror på att jag skottade som en tok för att få fram altanen...
 
Barnen har blivit så stora det sista! Just nu gör dom egen isglass och ska baka chokladbollar till kompismyset i eftermiddag. Själv längtar jag efter att få träna, jag måste få ordning på mitt mack-/och bakelseätning som jag hamnat i. Jeansen sitter på tok för hårt! Men en vecka till måste jag vänta, ryggen ska vara läkt och förkylning ska vara bra, men sedan ska jag köra hårt igen! 
 
Igår hade jag och tjejerna en heldag på stan, så nu är vårkläderna inhandlade. Malva hade en bestämd åsikt om hur just vårjackan skulle se ut. Den skulle vara ljusblå och vara i tyg och lite längre.  Jag blev tillslut irriterad och sa att hon nog får "designa och sy den där jackan själv."  Men så helt plötsligt hängde den där inne på Lindex. Exakt en sådan hon ville ha! Och så fin den var! 
 
Lunch på condecco