Moster!!!

Den här veckan har känts tuff. Danne har haft sin eftermiddag/kvällsvecka och jag är så urbota trött, vilket jag gör allt för att slippa känna då den där tröttheten är min värsta fiende. Jag på riktigt avskyr den känslan då den ju brutit ner mig till botten tidigare, så jag springer på.
 
Tvärtemot vad jag ska göra alltså...
 
Men kontentan av kvällsveckan är att jag har barnen själv, från frukost till läggning. Jag brukar tycka att det är ganska mysigt, det blir väldigt strukturerat och tidigt i säng i vanliga fall så att jag kan slå mig ner i soffan alldeles själv med en stor skål popcorn 😜 Den här veckan har barnen somnat sent. För sent. Och jag har alltså också lagt mig på tok försent då jag har svårt att koppla av innan Danne kommer hem vid halv tolv. Värdelöst! 
 
Så nu känns det skönt med helg!!! Och så har jag blivit moster till en liten kille i Göteborg. Magen känns alldeles varm i magen när jag ser honom på bild😍
 
Och min lille kille blir jag också alldeles varm i magen av😍