Kontraster när dom är som bäst!

 
 
Vi har sjukstuga här, liten febrig Abbe. Vi ser på film och myser vilket passar bra då värsta hösten blåste hit med både regn och rusk! 
 
I helgen var vi på bröllopsfest. Lockade håret och festsminkade mig vilket kändes riktigt kul! Att få en glimt av gamla Jossan, det behövde jag😊 Jag köŕde, både för att vara rädd om mig själv och för att orka vara mamma hela veckan som kommer. Malva var på scoutläger och Signe och Abbe var här med farmor. Den förstnämnde hon somnade innan 18 igår🙈 Men tillbaka till festen - mycket roligt! Käka god mat, skratta, planera in fler roligheter och dansa till liveband! Så skönt att få lura sig själv för en kväll! 
 
Jag landade hemma innan tolv, bytte av farmor och bäddade ner mig hos lilleman. Danne stannade på festen ett tag till han. Sedan, som bästa frun jag är, fick han gå upp med barnen i ottan medan jag sov vidare... 
 
 
Nu i veckan ska jag och mannen till Göteborg, jag fick en kväll med en standup komiker när jag fyllde 35, vi stannar över natten då vi fick låna min syrras och hennes mans lägenhet (dom är på semester)- dagen efter blir det till att gå runt på stan i Götet☺
 
Så nu håller vi tummarna vid att febern stannar hos lillebror så att detta kan bli av!