Provsvar och grismedicin

Diagnos från alternativmedicin:
 
-100----------------30--------------0---------20--------------70-----100+
 
Om ni tänker att linjen ovan är en skala på hur mycket kapacitet/energi hjärnan har så ligger de flesta människor och pendlar mellan +20➡+70 på skalan mellan 0-100 på plussidan.  Min kapacitet är just nu nere på -30 så det är inte konstigt att jag är sjukt trött. 
 
Men det har jag ju redan fattat, att jag inte är inom någon normalram alltså. Men jag vill ju veta vad det beror på! Och nu vet jag det- min hypofys fungerar inte som den ska, den signalerar inte vidare till kroppens körtlar som har hand om mina hormoner, så mitt "vakna-hormon" sänds inte ut till kroppen, kroppen stressas och sänder då ut "stress-hormoner" istället, det blir en ond cirkel av alltihop vilket leder till just hjärntrötthet. Men det finns ju alltså ett fysiskt fel! 
 
Jag har ju gått efter boken "hjärntrött" hela året där fysisk träning/kondition är nyckeln till att bli frisk igen, men min hjärna är för trött för att tillgodose den typen av träning, det tar alltså mer än det ger. Kan ju vara förklaringen till att jag är sämre igen? 
 
Så medicin från alternativen är intagen. Bl a hypofys'någonting' från grisens hjärna. Om mitt vegetarianhjärta kände sig äcklad av den ampullen imorse? Minst sagt. 
 
Svar från blodproven
Alla värden såg bra ut enligt dom.
#1 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Ja den här sjukdomen :/. Man blir nog aldrig av med tröttheten tyvärr :/

Svar: Det är klart att vi ska bli HELT bra igen 💪 vägrar att gå runt o vara trött, något är fel och det sks ändras!!!!
Josefine