Tisdag här

Nä, det händer inte så mycket i mitt liv nu. Förra veckan var ju fullspäckad med läkarbesök i olika former och den här veckan landar jag i vad som sagts. Helgen var lugn, vi var på högmässan då Malva sjöng i kören. Medelåldern i kyrkan var nog 75 så vi konstaterade att kyrkan nog kommer att vara ganska tom om x antal år...  
 
En gammal höstbild på två ursöta systrar♥
 
Nu jinxar jag säkert, men tjejerna som har varit väldigt bråkiga mot varandra det sista hade en fantastisk helg där dom, ta i trä, var sams och pratade i trevlig ton och lekte med varandra! Det kändes fint på något sätt ❤ På tal om att jinxa, jag som sagt till alla att det är lugnt att ha Abbe hemma, att vi sover två timmar och myser ihop när de andra är i skolan fick se en annan sida igår; en där han vägrade blöja, vägrade potta (gör han visserligen alltid), vägrade kläder, vägrade äta, dricka välling, sova. Ja, ni kan ju tänka att jag lipade framåt lunch när jag hade förväntat mig få sova innan alla kom hem igen och insåg att det kan jag fetglömma! Till råga på allt så hittade jag min telefon med en sönderslagenslagen kameralins. Bredvid låg en stor sten... Denna vilding till lillebror... Antar att det hände när jag låtsassov i sängen och han var vansinnig på golvet för att han inte ville sova.  Sten inomhus? Ja så kan det se ut när man föder upp samlarbarn... 
 
...och så får det bli en "gammal" bild på våran Abbegos♥
 
#1 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh körsång :).

Sen är bilden där på bänken verkligen jättefin :D

Svar: Tack😊 man glömmer ju hur små dom varit ❤
Josefine