Da😮 Fyllit Ă„r och sĂ„dĂ€r

Pjöh. Jag har hÀngt pÄ för mycket saker det sista sÄ nu Àr jag sÄ ÀÀÀckligt trött. Det har inte varit sÄ mycket eget hittepÄ men det har varit femtielva olika lÀkarbesök och sÄ barn som stökat runt pÄ nÀtterna i o m vÀrmen. Idag har jag typ inte kommit igÄng alls, sov tvÄ timmar efter lÀmning och lÄg sedan kvar i sÀngen och sÄg pÄ tv innan jag hÀmtade Abbe.  
 
Imorgon ska jag och Malvie till veterinĂ€ren med hennes lilla Ängla-kaninbebis. Antagligen har hon slagit i kĂ€ken sĂ„ att hon inte kunnat gnaga ner tĂ€nderna sĂ„ dom har vĂ€xt helt galet och knasigt, vi hoppas pĂ„ att man kan klippa/slipa ner dom för annars ser det tyvĂ€rr inte helbra ut... Det har varit mycket tĂ„rar senaste veckan, mĂ„nga veterinĂ€rsamtal och en hel del googlande om vad som kan ha hĂ€nt. Det Ă€r sĂ„ synd om bĂ„de Ängla, Malva och Signe!!!! 
 
Jag har Àven blivit sÄ mÄnga Är som trettiosex. Trettiosex! Galet! Jag kÀnner mig ju ganska klok och vis i och för sig, kÀnner mig ju Àven lika trött som om jag vore ytterligare femtio... Men, positiv som jag ju Àr hoppas jag sjÀlvklart att detta Àr Äret som jag bliva mig sjÀlv igen. Det vore ju ganska skönt att fÄ vara den pigga och kreativa 25-Äriga sjÀl som jag ju egentligen Àr! 
 
HĂ€r Ă€r jag blott fem Ă„r gammal. En blandning pĂ„ mina egna döttrar😊  Och nedanför Ă€r Malva med glugg som hon stoltserade med sĂ„ glatt, skillnad Ă€r det pĂ„ hennes fĂ„fĂ€nga lillasyster som nu har tvĂ„ lösa framtĂ€nder. Men hon kommer inte att skratta sĂ„ att det syns. För det Ă€r ju jĂ€ttefult att inte ha tĂ€nder, enligt henne.... Enligt mig Ă€r det vĂ€rldens gulligaste😍
 
Â