ÄLKA!!!!



Visst är Malva och Mollan lika som bär??!!:) Mörkt hår, samma frisyr;) markerade ögonbryn och runda rosiga kinder! min lilla look a like;)

Och idag kom det- älka:) Jag hängde tvätt och Malva ville gå och gräva. Så när hon hade packat två hinkar fulla med grejer så sa jag att hon kunde få gå själv, så kommer jag om en liten liten stund när jag är klar (ser lekparken från torkvindan) Hon blev så klart jätteglad och stolt! Jag sa att jag älskar dig och så fick hon slängpuss och så sa jag att hon är duktig som kan själv och sånt där mammor säger och som är stoltast i världen över sitt duktigaste lillhjärta! Jag fick tillbaka en slängpuss med två fingrar, svårt att göra det när man har stora hinkar i händerna;) och efter slängpussen så kom det världens sötaste "älka" och en stolt och kärleksfull blick från mitt älskade barn! Hon sa "ÄLKA" TILL MIG!!!! Snacka om att bli brännhet i kroppen!!! Och hela tiden hon gick så vände hon sig om, fyrade av ett léende och skickade lite slängpussar:) Tänk att man kan bli så glad när man får gå till lekparken för att gräva i sanden♥♥♥