Vilken liten sovbebis jag haft inatt! Hon ...

photo_effects-13 (MMS)

Vilken liten sovbebis jag haft inatt! Hon började sitt första pass med att sova 5,5 timme mellan måltiderna! Sedan följdes det av 3 respektive 4 timmar- jag riktigt njöt när jag kröp ner under täcket vid kvart i åtta och skulle sova lite till, men då smög det in en liten Malva som ville mammagosa lite-så så fick det bli... För det är överskattat att sova eller? Men jag håller tummarna för att det blir ännu en natt med åtta timmars sömn för mig;-) Idag ska vi se om vi hittar längdskidor till oss- har önskat oss det i julklapp-till den kommande julen;-) Tack och lov är snön borta nu och vi ska få blå himmel och sol och nio grader varmt idag:-) men ett par skidor till nästa vinter skulle sitta fint! Igår rensade vi vuxengarderoberna så idag har jag tänkt att rensa tjejernas garderober- båda två har växt ur en hel del... Signe hon växer så det knakar- hon är en riktigt bastant liten dam hon som låter som en liten griseknoe när hon sträcker på sig;-)