måla om hus

Visst städade jag klart, dammade och duschade blommorna till och med! Och satte in foton i ramar som stått tomma i säkert två år... Jag beställde nämligen kort till Signes album häromdan-och passade på att beställa några förstoringar som ska pryda våra väggar:-) just nu sitter jag och pausar lite från husmåleriet, en hungrig liten madame som somnade vid mitt bröst, finaste lillasystern<3 Längtar tills vi är färdigrenoverade så att man bara kan njuta av sommaren utan att känna stress att man "borde" hela tiden... Jaja, den tiden kommer väl med;-)
#1 - - karins blogg - om livet i linoleumheaven:

SV: ja jag är lite kär i den röda och har alltid hat en röd vagn. Men eftersom vi kommer ha vagnen i typ ett halvår och sen sälja den så är andrahandsvärdet lite viktigare, så det får bli en svart. :)