pulkapremiären gick finfint

Hon skrattade och smakade på snön...
Jag drog Malva och Malva drog Signe!
 
 
Vinter, finns det något vackrare?? Och att Signe tyckte det var lika roligt som Malva känns bra när vi nu har ett antal månader i en vinterklädd värld! Mamma har varit här och fikat i eftermiddag, vi har myst i soffan med tända ljus och bullar. Signe har varit busan själv, lekt tittut, hämtat sin overall och stövlar som hon tydligt visade att hon skulle ha på sig. Ville hon möjligtvis ut igen? Sedan slocknade hon i mitt knä, mysbebisen.
 
Och att overallmodet är ändrat sedan -09 märks. För visst kändes det inte lika kul att klä på sin bebis den bruna som jag tyckte var så fin då, nu när alla verkar ha massvis med glada färger på overallerna i år (Tänk vad man hjärntvättas med mode-precis vad handeln vill!)?! Men det märkliga är att den är lagom till henne? Malva är ju född i slutet på oktober, så det skiljer tre månader och jag minns det som att Malva drunknade i den när hon var ett, vilket inte Signe gör. Och jag uppfattar lillasyster som en mindre variant än vad Malva var... Konstigt! 
#1 - - Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde:

Å jag önskar vi kan åka pulka i morgon! Så härligt det ser ut:)