after work, party, loppis och sedan soffan!

Just nu sitter jag uppkrupen i soffan med täcke, en kopp varm te och tända ljus.
 
För det slår ju aldrig fel att bli sjuk efter en veckas jobb och en massa nya höstförkyldningar... Jag trodde att något var på gång igår men afterworken med sju kompisar var mer lockande än att vila i soffan, och efter några glas vin glömde jag bort hur läget var och satt helt plötsligt i en taxi på väg in till stan för ännu mer partaj! Det händer ju ytterst sällan så jag kunde liksom inte backa när några vädjande ögon om mer party tittade på mig. Så ja, det blev en sen natt och inte dröjde det speciellt många timmar innan jag var på väg på loppis med Malva, Signe och mamma. Några småfynd blev det men mest imponerad var jag nog av en barnvagn från 1923, som dock inte var till salu! Men nu är det vila och värme som gäller då jag fryser galet mycket, om det är trötthet eller kommande feber får tiden utvisa helt enkelt?!