fredagsmys med drömmar

Signe fredagsmyser i sin koja med en Tottefilm, Malva somnade tidigt efter sin första femdagarsvecka. Hon var så trött så trött och med ny förkylning i kroppen, inte ens en vecka gick hon fri. Danne har åkt till jobbet och jag har slagit mig ner med ett glas pepsi max, måste hålla mig undan godiset denna veckan. Förra veckan med tårta, godis och fika ledde till viktökning, och det går ju inte för sig när jag ska åt andra hållet!
 
 
15 cm pudersnö har det fallit från skyn under dagen så imorgon hoppas jag på lite pulkaåkning, tror nästan att det isåfall blir första pulkastunden i år för mig och tjejerna?! Hoppas Signe glömmer bort problemet med vantarna då, dom som är i vägen hur vi än gör.
 
Och så är jag så jädrans sugen på att planera in en Thailandresa framöver. Bara måste få ur mig det.