fördriva tiden på marknad.

 
Helgmornar. Hur mysigt? Frukost i soffan med barnen, Danne jobbar sin andra helg nu så sedan är han ledig en vecka. Vi andra har knappt två veckor kvar till sommarlov. Men just nu är det tända ljus och regnsmatter minsann. Om en stund ska vi måla kalas-/ och marknadsnaglar innan Malva ska lämnas på kalas på Leos lekland och jag, Signe och mamma tar några timmar på Jönköpings marknad under tiden. Hoppas på att hitta sommarlovsavslutnings-klänningar till oss?! Malvas första och jag missar den, säkert bara första av många, men jag fokuserar på att jag har hela lovet med henne och hon är ju inte mindre nöjd för det då hennes Pappa och lillasyster kommer och tittar! Men som sagt, jag har sju jobbdagar kvar innan sju veckors semester. Nu är det bara sommaren som ska intåga också sedan är det klappat och klart!