Dagens...

 
...urtrötta blivande trebarnsmamma en vecka innan bf. Tigerlilja trycker galet mycket neråt nu, så jag är uppe varje timme nätterna igenom. Så nu är bebis efterlängtad till tusen! Vaggan står i köket med babynestet i och varje gång jag ser den tänker jag mig att det ligger en liten bebis däri. Signe berättade samma tanke imorse, sötnöten. Malva viskade till magen häromkvällen "Du kommer att få världens bästa storasystrar❤". 
 
Vi längtar. 
 
Ska snart hämta tjejerna från förskola/skola för att åka och fika hos min moster tillsammans med mamma. Danne han rensar ett överfullt garage från diverse bråte/kläder/ trasiga saker/brädor/sopsortering etc. som ska till tippen och secondhandinsamlingar. Jag kollar på "familjer på äventyr" och beundrar deras mod att ta tag i drömmen när man ändå har så pass stora barn som dom ändå har. Vi har iallafall kollat flyg och hus att hyra i Thailand när lillplutten är runt året. En liten kant på min dröm som jag haft sedan barnsben om volontärarbete i varmt land, men den här gången blir det istället en lite längre semester... 
#1 - - Cissi:

Vad mysigt! vilken fin kommentar till magen ;)