Kärleken

Efter två timmar så skrek kroppen efter sin lilla bebis! Jag var på sommarfest med jobbet igår, det var kul att se alla kollegor, men dock otroligt skönt att landa hemma sedan igen. Det fattas personal efter sommaren så det är stress, stress och stress. Så att få vara hemma med den här lilla go'fisen är fantastiskt!  
 
 
 
Jag pustar ut att jag har över ett år hemma med mina barn. Ett år att varva ner på. Hitta tillbaka till mig själv. Ett år av familje-/ kompisliv. Det är mycket att rodda över med tre barn, det är konstant prat, syskonbråk, plock, uppstyckade nätter. Men de är "bara" tre trots allt. Och jag gillar ju hemmalivet. Lunket. Att bara få vara!
 
Gårdagens lunch. Dom här två var hemma med mig hela dagen, men på kvällen hade det visst varit ret och bråk delux, över allting! Det är ett nytt beteende dom emellan, men nu bråkas det hej vilt... 
 
Natten? Lilleman var vaken mellan 4.30 - 05.55. Tur att Signe som är morgonpigg klarar sig själv med att titta på paddan några timmar så att jag kunde sova med Abbe tills han idag vaknade strax efter åtta! Så idag ska jag hålla mig vaken så att jag kan somna ikväll...