ofrivillig springtur

Påsklovet bjuder på kompisträffar, så trevligt så! Fått in både Mora-besök och barndomvänsbesök. Dagens date blev lite extra lyx då Danne tog med sig tjejerna till stadsparken och jag blev ensam med Abbe och två vänner, kaffe och frallor. Att hinna prata utan att bli avbruten är ju rena rama lyxen! 
 
Sedan packade jag ner bebis i vagnen för en promenad, promenaden utvecklades dessvärre till en ofrivillig springtur med snöblandat regn och en ledsen Abbe då regnskyddet visst låg hemma så att regnet blåste rakt ner på honom där i vagnen...Att springa när man legat still i nio månader är lite kämpigt men vad gör man inte för att komma hem med sin bebis någon minut snabbare när det ösregnar på honom (nja, jag har ju ingen öppen vagn, men blåste in regn gjorde det...)
 
(Jag prövade att springa lite igår faktiskt, mest bara för att se hur kondisen var då jag egentligen inte får träna annat än promenader ett tag till. Jag kan konstatera att den var lika borta igår som idag, kondisen alltså😉 )
 
Imorgon är det dags för BVC, då får vi se vad som hänt med Abbes vikt då han fortfaranade inte börjat äta som vanligt efter att han var sjuk, det är tur att han har lite att ta av...
 
Att få titta på Signe när hon byggde kulbana idag var visst väldigt intressant!