Mamma på vift

Tänka sig att det blev en natt i Götet hos systeryster. Möttes av en syster som såg väldigt vuxen ut helt plötsligt med den "lilla" kulan! Käkade lite go'fika med valnötsbröd innan vi tog snabbfärjan in till city.
 
Där var det så mycket folk så att resultatet blev en utflugen kortkod när jag skulle betala mina fyndade blockljus! Helt hopplös hjärna ju! (Nu har jag som är tur är en man med sifferminne så det ordnade sig)
 
Hängde sedan på en Italiensk restaurang i timmarna två och käkade pasta så att det stack ut spaghetti ur öronen! Blev kvar där tills Nordstan stängde så någon shopping blev det visst inte tal om, men tur är väl det då vi visst tillslut blev tvungna att köpa oss en bilbarnstol till lilleman som vuxit ur babyskyddet lagom till jul.
 
Men efter en mysig afton, en skön tio- timmarsnatt och lyxfrulle på det så var det dags för mamma och mig att bege oss hemåt igen!
 
Nu är jag åter i hemmets trygga vrå med ännu ett sjukt barn...
 
två andra klättrande sådana...
 
...men just för tillfället sitter jag och bloggar på toaletten med lilleman i knät.
 
Ordningen är alltså återställd!