Eye of a tiger och pillerboost delux!

Dansöserna som äter sin frukost med ro...
 
Idag är den stora dansuppvisningen. Till levande musik och inför stor publik. Malva ska på sin fjärde träning idag, denna veckan, och Signe sin andra. Mycket skjutsande har det blivit... Klockan 16  är det sedan dags för Malva att dansa som boxare inför "eye of a tiger" och för Signe som ska vara detektiv! Ska bli spännande att se om S kommer vara med när det väl gäller? Malva älskar det ju så henne har jag aldrig sådana funderingar över! 
 
Danne har natthelg så jag ska först dit med alla tre på träningen för att sedan snabbt gå hem och fixa lite mat innan det är dags att bege sig dit igen.
 
**********************************************************
 
Själv fick jag till fyra konditionspass på sex dagar! Två spring och två gym. Gymträningen har  jag kört 35 min på crosstrainern och antingen 10 min på bandet eller 10 min rodd. Sedan 20 min styrka utöver det. För även om kondition och svett är numero ett så är det väl aldrig fel att bli lite starkare med! Sedan har jag börjat med ett anti-stress-piller, rosenrot, magnesium, d-vitamin och b12. En liten lätt pillerdosering varje dag alltså🙈