Kort update

Ja, så det kan bli. När jag inte bloggar på regular basic så blir det inget bloggande alls verkar det som men vi lever och frodas allt ändå. Utan dokumentation. Nytt i det Seitl'ska hemmet är dels att jag och Malva ska bli med glasögon. Malva på deltid och jag på heltid. Men då jag antagligen kommer trivas bäst med linser så ska jag till optikern idag igen för att göra ännu en syntest till linserna. Tänkte passa på att hitta lite sommarplagg till mig med när jag ändå är ensam i stan!
 
mina skruttar kom med frukost på sängen på morsdag, deras pappa jobbade så dom fixade det alldeles själva💜 
galenpannorna
 
Visserligen från snapchat, men något sådant här blir det, fast i svart. Malva valde bågar i blått hon. 
 
 
#1 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Hoppas det gick bra hos optikern :)

Svar: Der gjorde det 🤓
Josefine