Bläk

 I lördags somnade Abbe pladask i soffan. Kolla in mina påsar under ögonen. Ser förskräckligt ut🤔
 
〰️ Bygga en långsmal blomlåda till framsidan
〰️ Köpa blommor och fixa fint i trädgården
〰️ Hämta ny fin, härlig sand och fylla sandlådan med 
〰️ Göra upp en liten majbrasa med barnen
 
Så skulle min dag ha sett ut om orken fanns. Nu ligger jag i soffan för att jag mår illa och är yr. Funderar på om jag ska gå och sova lite, men vet inte om jag somnar och då känns de timmarna så bortkastade... 
 
Signe och Abbe har byggt en koja som dom gottat in sig i, där ser dom på film och äter chips. Malva är och och leker med några kompisar (Danne bokför). Så dom är nöjda allihopa❤ 
 
Har jag sagt att detta suger? Jepp, jag känner mig så sur på denna jävla utmattningen. Jag har höjt dosen med seratonintabletter i hopp om att bli piggare inför sommaren. Snart två veckor men är fortfarande i "biverkningsfasen " känner jag. Hoppas, hoppas att det ska göra lite skillnad. Mätningarna hos alternativaren visar att min hjärntrötthet är samma som i höstas så jag fick tabletter som skulle höja seratoninet av honom, men jag tog beslutet att även höja dosen med läkarvårdens medicin... Vi får se när det tänker vända. Eller om😴?