Sommarfinheten

 
Orden tog slut, visste inte vad jag skulle fokusera på? Trött på att vara "det-trötta-jag" men kändes konstigt att låtsas som att allt var bra. Så då fick det vara tyst här inne. 
 
Det är sommarlov och Danne har haft semester så fokus fick ligga där. På att bada, sova, hänga hemma, bada lite till, grilla, bada ytterliggare lite till, åka båt och så en vecka i husvagn i Olofsbo där vi hann med ett besök på Gekås, stranddagar, krabbfiske och grillkvälllar. Jag har blivit faster till en liten plutta i Skåne så en tur dit har det blivit med, vi har ätit glass i mängder och hängt på Skara sommarland där barnen var höga av lycka! 
 
Sommaren känns fin helt enkelt❤ Danne jobbar några veckor nu för att ha lite mer ledighet innan skolan börjar igen. Nu är badväskan packad med pannkakor och melon för en "dag" på stranden. Tänk att jag orkar dra till stranden med alla tre barn trots att jag har en riktigt trött dag!!! Det känns bra😍 
 
Jag lämnar min trötthet och googling om det till ett senare tillfälle och kör på lite fina sommarminnen istället😉