Pannkakskväll 2020

Mitt huvud kryllar av ljud och intryck. Tänk att det ska vara så svårt att gå och lägga sig😫😵 Vardagen med tre barn är just nu fullt ös ända in till kvällen. Med en pysslare, en tweenie och en som bara busar konstant är det alltså myror i brallan delux på den ena, vax i öronen på den andra och prylar i mängder runt den tredje. ... Låt mig säga att det är Tjat, tjat, tjat.
 
 
Jag saknar att skriva. Jag saknar att ha något att titta tillbaka på. Jag har funderat mycket på hur jag ska tänka, vill inte lägga energi på bloggen, vill inte börja tänka i meningar. Jag är ju ett fan av sociala medier så jag har ju anammat instagram stort, alltså kom jag på den briljanta idén att  Bubblan får bli en microblogg. En bild med lite text till där jag kan få ner mina tankar och idéer. Utan att terrorisera insta😊
 
Just Nu iallafall.