Tillbakablick och vårlängt

Tacka vet jag när "mina foton från xxxx" dyker upp som minnen på telefonen. Det är först då jag förstår hur livet förändras hela tiden, hur barnen blir stora men jag mest gammal 😜
 
Fyra år är egentligen inte lång tid, men i Abbes liv är det allt och då blir det stort även för mig❤ Han har gått från en vaken liten 6 veckors bebis till att vilja spela spel med egna regler. 
 
Signe har dubblat sin ålder från fyra till åtta. Stor procent i hennes liv!! Från en svartsjuk liten pippi-lotta till en liten mini tweenie som spelar in tictocs och sjunger och dansar omkring här hemma!
 
När jag låg där på spelgolvet såg jag också att vi matchar tulpan med tapet. Kändes som att vi välkomnade våren, längtar till att ta med kaffekoppen ut på altanen och att solens strålar värmer vintertorr hy, så vi blundar för snön ett litet tag så blir det nog bra det här.