Semester!!!


                                       

Plockade precis fram passen inför morgondagen- och mitt går visst ut i september! Så det var på håret- snacka om tur! Malvas bild är den allra mest underbara, 6 månader är hon, blankt huvud med kort kort kort svart hår på och lite sneda mörka ögon och en go pussmun, ser ut som ett litet kinesbarn- så söt! Så hela förmiddagen har vi städat här, checkat in på flygplatsen genom nätet och bokat taxi från flygplatsen i Praha! Så  underbart att komma iväg lite med min lilla familj:D Det blev en sista träning för en stund sedan på crosstrainern inför all fet tjeckisk föda som jag säkerligen kommer att proppa i mig- det är ju semester!! Så nu återstår det bara att packa vad vi behöver ha med oss...välling känns som prio ett;) Sedan klarar vi oss nog:) Först ska vi vara ett par dagar i Prag hos Dannes päron, sedan blir det tre timmar i buss för att komma en bra bit utanför, där blir det nämligen bröllop och fest mellan och för Frida och Tomas! Och samtidigt så är det bröllop här i Svedala mellan Anna-Lena och Jonas- SÅ GRATTIS ALLA MINA FINA VÄNNER som framöver kan titulera sig för FRU och MAN:)

Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite:)